u r mine ..... forever.. Insyallah!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 6, 2013

Assalamualaikum WBT .....

Rindunyerrr kt teman2 blogging semua.... Pejam celik pejam celik rupenye hampir 2 tahun aku meninggalkan blog ni.... Kenape erk aku tinggalkan blog ni dulu...? Bz sgt ker? Sbb frust bercinta ker? Bukan bukan bukan itu jawapanyerrr.... Jawapan yg sebenar adalah....... MALAS kot.... Hahahaha... Yela.. Seingat dulula kan... Time kemaruk berbloging tu,aku tgh bz uat persiapan.... (Bz la sgt kan hehehe)... Tp org len bz,smpat lg lyn blog nyer utk hupdate mcm2 kan... Tp ape nk buat,lau MALAS dh melanda,sudahnyer.... Tinggallaaaa blog ni keseorangan tidak berteman... Tp naseb bek aku stilll igt passwordnyer... Hihihihihi....

Kehidupan aku spjg hampir 2 tahun aku tinggalkan blog ni, byk sgt perubahan yg melanda.... Ini la coretan sedikit sbyk ttg fasa terbaru dlm hidup ini :)

******** 10.12.11 aku telah selamat menjadi isteri kpd MUHAMMAD HIZWAN BIN BASRI ....
                 AMIN.... until now masih terasa kebahagian itu... Gaduh? Tipu la lau aku ckp x de gaduh2
                 Kan ? Sikit2 ade la, tp x lame pun :) **** pictas utk wedding kami akan diusahakan yer....

******** 13.12.11 kami pilih utk berhoney madu at freaser hill.... Syokkkk wooooo... Menginap di
                 The pine resort hill... (Mcm tu kot name hotel tu hahahha) *** pictas utk our honeymoon...
                 Huhuhu mcm xde je sbb kamera abg ilang ..tp kot2 lau ade iupe kt mane2 , i'll hupdate
                 Okey :)

Setelah selesai kdua2 majlis, maka kami pun bermula la khidupan berumahtangga yg byk tangga nye di puncak alam.... Until now kami masih lg disitu :) aku dh ade anak ke ? Haaaaaaa tu kene tggu utk entri aku ttg anak,baby,cahaya mata, permata hati yer.... Gua chowwww dulu yer :) tata


No comments:

Post a Comment