u r mine ..... forever.. Insyallah!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, January 13, 2011

Alhamdulillah..

Dulu hanya dgr kata2 org yg berpengalaman..
tp bile ianya benar2 terjadi pada aku,
baru la aku sedar, ianya bkn sekadar omong2 kosong..

Pagi smlm aku sungguh down ttg nk cr kerja..
tp down aku tur xlama...
tgh hari tu tetibe dpt call dr ibu..

ibu ckp aku dpt tawaran gomen..
Alhamdulillah.. tgh tensen2 tetibe ada lak berita gumbira :)
Ramai yg wish tahniah n ckp ni la rezeki org nk kawen..
Insyallah Allah akan permudahkan segala urusan....

td dh setel semua urusan kat jabatan..
ahkirnye SK B****** K*****r jd medan rezeki ku..
xyah pening2 nk cr umah sewa baru,
leh jimat minyak, jimat duit sewa n jimat2 mcm2,
n yg paling penting i dpt tgk abah hari2..
beshnyerrrrrrrrr :)

dan segala kerisauan aku seakan2 ilang..
pas ni dpt la aku siapkan cokelat angah n hantaran dia
n sng nk uat tempahan dr cust yg lain..

semua dtg secara pakej..
berkat kesabaran parents n tunang ku yg tersayang..
thankssssssss :)

Hrp2 majlis kami akan berjalan ngan lancar .. Amin..

No comments:

Post a Comment