u r mine ..... forever.. Insyallah!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 14, 2009

hancur hatiku......... :(

airmata ku mengalir lagi...
kenapa aku mesti menangis?
terimalah hakikat bahawa dia bkn milik ku lagi!

segala yg terbuku dihati
tiada siapa yg ketahui kecuali..........
Allah s.w.t saja yg tahu
betapa remuknya hatiku saat ini..
saat ku terima khabar bahawa
saat2 indah menanti si dia disana..

si dia yg pernah ku cinta! ku sayang!
suatu ketika dahulu sama2 memasang angan2 tuk
hidup bersama...maka tali pertunangan pun diikat
bg membuktikan cinta kami..
namun kita hanya merancang...Allah penentu segalanya...

P.U.T.U.S satu ungkapan yg berhantu dlm idupku!
impian hanya tinggal kenangan..
pelamin angan ku musnah bersama dia...
benar jodoh semua ditangan tuhan
namun biarlah aku meratapinya sekali lagi
dan ku harap... aku akan lupekannya sepanjang hidupku...

aku tak sanggup nk lihat dia di atas pelamin bersama org lain!
aku tak sanggup nk lihat dia bersama anak2 nya bersama org lain!
aku tak sanggup nk dgr apa2 berita ttg dia..
tp... mampukah aku???? sedangkan hati ini masih meronta2
tuk bersamanya!
adakah ini hanya mainan perasan atau kenyataan???

Ya Allah,
kau kuatkan lah hati ku ini utk meneruskan hidup yang baru
kau berkatilah hubungan ku bersama Mohammad Hizwan
ku tidak sanggup lagi kehilangan insan yg kusayang...
ku harap dgn kehadiran si dia dpt buat ku
benar lupakan kenangan lama...

hatiku hampa.........
hatiku masih pedih...
hatiku masih sedih....

No comments:

Post a Comment